Кошик
352 відгуків
+380 (99) 016-62-34
+380 (96) 515-28-48
+380 (99) 170-65-00
+380 (93) 932-32-32
Интернет магазин "Пегас"
Кошик

Підшипникова опора гвинтів BK, BF: FK, FF

Підшипникова опора призначена для кріплення гвинта ШВП з двох кінців.
Розрізняють 2 типу опор - фланцеві і кінцеві. У свою чергу опори можуть бути з двома підшипниками і з одним підшипником, в залежності від навантажень
 
Шарико-гвинтові передачі в порівнянні з зубчастими характеризуються рядом переваг: високий ККД, точне позиціонування, можливість створення преднатяга. Але ці переваги проявляють себе лише при виконанні двох умов: гвинт передачі жорстко зафіксований в осьовому і радіальному напрямку і не провисає. Відповідність кінематичної схеми цим умовам забезпечують опори ходових гвинтів, що встановлюються на обох кінцях гвинта передачі. Ці опори являють собою корпусу з підшипниками і з монтажними отворами для кріплення до станини або корпусу приводу. Матеріал виконання – конструкційна сталь.

 

в виде галереив виде списка

Класифікація і пристрій опор ходових гвинтів

В залежності від розташування осі гвинта і від того, на який кінець (вільний або приводний) кріпиться опора, вони класифікуються на чотири типи:

  • серія BK;
  • серія BF;
  • серія FK;
  • серія FF.

Конструкційні відмінності між ними полягають у виконанні самого корпусу, тип використовуваних підшипників, розташування монтажних отворів. Функціонально вони вирішують різні завдання, позначення серії визначає, в яких випадках які опори застосовуються.

У цих абревіатурах перша буква означає розташування осі гвинта. Серії BK і BF використовуються при побудові горизонтальних кінематичних схем, серії FK і FF – у вертикальних передачах. Друга літера визначає, для якого кінця гвинта призначена опора. Опори BF і FF кріпляться до станини і виконують підтримуючу функцію. BK і FK фіксують приводний кінець гвинта, вони монтуються на корпусі приводу.

У першому випадку в опорах використовуються однорядні радіальні підшипники. Для підшипника передбачається мінімальний вільний хід всередині корпуса опори в осьовому напрямку. Це потрібно для усунення люфту, що виникає із-за зміни довжини гвинта внаслідок теплового розширення або впливу пружних деформацій.

У другому випадку (серії BK і FK) використовуються дворядні підшипники радіально-упорного типу. Ці опори сприймають навантаження і в радіальному, і в осьовому напрямку. Підшипник фіксується в корпусі жорстко, без люфтів.

При ремонті високоточного обладнання не рекомендується міняти підшипники на більш дешеві і виготовляти під них опори самостійно. Відхилення в 0,01 мм при обробці посадкових розмірів призведе до виникнення радіального і осьового биття, що знизить точність обробки і призведе до прискореного зносу ШВП.

 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner